x

Serwis finansowy

wtorek, 31 maja 2011

Jak sprawdzić jakie komputery są w sieci?

Możemy użyć polecenia cmd -> net view, ale możemy też skorzystać z programu TCP Net View. Program ten, przeszukuje całą dostępną sieć komputerową LAN/WAN w poszukiwaniu dostępnych komputerów. Na liście pokazują się następujące informacje: adres IP, adres MAC, nazwa komputera, opis komputera.
Program jest przydatny, kiedy nie pamiętamy wolnego adresu MAC lub IP.
Działa szybko, nie obciążając zasobów komputera i sieci.

TCP Net View

Platforma: Windows 98 / Me / NT / 2000 / XP / Vista / 7
Licencja: freeware

3 komentarze:

  1. Na pewno takie porady się przydadzą i moim zdaniem jest to coś ważnego. Ja także po przeczytaniu wpisu https://technologiczna.pl/co-wybrac-kolokacje-czy-chmure/ wiem już czy lepszym rozwiązaniem dla mnie jest kolokacja czy może jednak chmura.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w firmie takimi kwestiami zajmuje się informatyk i jestem zdania, ze jak najbardziej to są ważne sprawy. Ja jestem zdania, że bardzo dobrym rozwiązaniem jest korzystanie z dobrego oprogramowania firmy https://www.connecto.pl/ które również na co dzień używam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń