Tworzenie dokumentu korespondencji seryjnej:
Z menu "Narzędzia" wybieramy opcję "Listy i dokumenty wysyłkowe" i klikamy "Korespondencja seryjna". Na ekranie pojawi się zakładka "Korespondencja seryjna", w której wybieramy opcję "Etykiety" i klikamy poniżej w link "Następny: Dokument początkowy". Klikamy w "Opcje etykiet" i wybraniu odpowiedniego rozmiaru etykiety, klikamy OK. Klikamy poniżej w link "Następny: Wybierz adresatów". Klikamy obok "Użyj istniejącej listy", potem "Przeglądaj" aby zlokalizować na dysku twardym tabelę z kontaktami.
W części "Rozmieść dane na etykietach" planujemy rozkład informacji na etykiecie. Po wybraniu odpowiadającego nam rozkładu klikamy przycisk "Aktualizuj wszystkie etykiety", co pozwoli na automatyczne rozmieszczenie w kolumnach na każdej stronie.
Przedostatni krok - "Przejrzyj etykiety" to sprawdzenia poprawności dokumentu. Możemy tu też usunąć część z kontaktów, nie tracąc ich danych z tabeli a jedynie usunąć z wydruku.
Po sprawdzeniu poprawności danych klikamy "Następny: Ukończ scalanie".
Po wszystkim klikamy ikonkę "Drukuj".
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz