x

Serwis finansowy

środa, 13 lutego 2013

Jak dodać podpis w Outlooku 2007/2010?

Lub też jak wyedytować stopkę?

- Otwieramy Outlooka i klikamy na Plik -> Opcje -> Poczta.
- Znajdujemy pozycję Tworzenie i modyfikowanie podpisów wiadomości i klikamy na Podpisy
rys2-obrazek-podpis-email.gif
- W nowym oknie Podpisy i papeterie, klikamy na Nowy.
- Nadajemy nazwę podpisowi i klikamy na OK.
- Ustawiamy opcje domyślnego podpisu dla danego konta.
- W dolnej części okna wpisujemy treść podpisu.
- Klikając na ikonkę obrazka wstawiamy do podpisu obrazek.
- Aby zapisać zmiany klikamy OK.

Jeżeli chcemy wstawić plik html w podpisie, przechodzimy do lokalizacji:

c:\Users\[nazwa_konta]\AppData\Roaming\Microsoft\Podpisy\ (dla windows 7)
c:\Documents and Settings\[nazwa_konta]\Dane aplikacji\Microsoft\Podpisy (dla Windows XP)

i tu otwieramy plik podpisu który chcemy wyedytować w edytorze html.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz